Skandal Suami Marah Saya Kata Buat S3ks Tak Ikhlas - Luahan Isteri Kecewa

Kisah sy panjang sgt nak tulis. Tp susahya nak hilangkan rasa sakit hati kat perempuan yg menghina sy mcm2. Sewaktu sy masih tinggal sermh dgn suami , dia x henti2 tel suami sy. Suami sy blm bgn tidur, tgh mandi, baru sampai dr tempat kerja (sedangkan dia satu tpt kerja dgn suami).

 Bila suami sy dipindahkan tpt kerja sy ingat dpt hidup aman tp dia dtg ke rmh lg sewaktu suami sy blk hujung mgu. Pd hari ry kedua , suami suruh sy blk kpg , dianya pula dtg ke rumah sy dr tpt kerjanya. Tgh mlm , jiran sy kata ada kereta dia kat dpn pagar kuarters. 

Esoknya dia msg saya, kata sy buat seks dgn suami x ikhlas, abg ada di sebelah sy. Bila sy balas , dia maki sy lg mcm2. Sy msg suami suruh dia bg tahu mak we dia spy jgn ganggu sy. Suami sy maki sy pula. Mak we dia tel n maki sy, guna hp suami sy. Pelik sy , perempuan tu pakai sarung lengan, pakai sarung kaki tp berperangai mcm tu. 

Suami sy pula kata perempuan tu x sedar , ada jin rasuk dia. Pasal tu prmpn tu msg maki sy dan buat mcm 2 perangai x senonoh spt peluk suami sy, dok dgn suami sy kat tepi hutan waktu dkt nak maghrib-suami tgh bersihkan tanah kat situ , dia pula gi dok cari suami. Baru2 ni diorg gi nikah kat sokhla. 

Sblm diorg gi nikah tu, suami minta pinjam duit sy 10k. Sy x bg psl mmg dah agak, dia nak guna utk kwin. X sanggup dah sy tanggung. Doakan spy tuntutan sy cpt selesai ya

sumber:page Rumahtangga Bahagia Selamanya
0 Komentar untuk "Skandal Suami Marah Saya Kata Buat S3ks Tak Ikhlas - Luahan Isteri Kecewa"

 
Copyright © 2014 Benci GST - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info