Luahan hati Datuk Siti Nurhaliza difitnah bercerai

Penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza meluahkan perasaannya apabila menerima fitnah yang dasyat mengenai rumah tangganya. Fitnah itu yang datangnya dari blog-blog hiburan mengatakan Datuk Siti dan Datuk K telah bercerai. Baca lagi luahan hati beliau:

    Ya Allah , hanya Dikau yang Maha Besar lagi Maha Berkuasa..Dikau berilah Hukuman sebaik baiknya buat pemFITNAH yang menyebarkan FITNAH ini. Semoga mereka kembali ke jalan yg benar... Amin Ya Rabb.. #taktakutkekenapanahpetir by @rozisangdewi "Sebaran fitnah berjemaah oleh blog2 yang ?&3&:$3)$/!:)3)3!:?:(/&-&/)/(/!$/)/@-&-$-$ ni. Saya dah terima ni beberapa hari lalu tetapi saya buat tak endah sbb berasa sgt2 kasihan malah hairan dengan keupayaan, kesediaan org yg buat tajuk, buat cerita, buat fitnah, dan disebar2 lagi, dan kemudian jadi bahan sebaran tanpa putus, bahan bacaan org2 yg mampu berfikir dan yg tak berfikir terus percaya dan jadi fitnah yg sgt2 panjang dan dipanjangkan lagi.

Datuk Siti juga menambah, beliau mempunyai kesabaran namun mempunyai hadnya dan berharap pembaca tidak terpedaya dengan berita-berita seperti itu:

    Saya upload hal ini bila saya jadi sasaran pertanyaan, walaupun saya sgt berharap agar kita ni, pengamal media sosial agar tlg belajar dan memahami benda ni; -blogger2 sensasi ni tujuannya mempermainkan kita. Mereka bagi headlines yg minta kita terdorong nak membaca, mereka bagi macam2 tajuk yg mampu buatkan kita klik blog mereka. Dengan klik kita, mereka dapat duit. Duitlah yg membuatkan mereka bermaharajalela.

Mereka create tajuk2 sensasi walhal cerita sebenarnya lain, mereka perdaya org yg membaca dan mereka sedang bergembira di atas fitnah yg mereka buat. Saudara2 seIslam saya semua tu. @ctdk tu dalam dia sabar, dia pun ada hadnya. Merangkaklah korang cari dia kt akhirat nanti, terlambat masa tuh!! #sabarsayapunadahadnya" via @PhotoRepost_app

credit to : http://tengoktvonline.blogspot.com
0 Komentar untuk "Luahan hati Datuk Siti Nurhaliza difitnah bercerai"

 
Copyright © 2014 Benci GST - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info